Obserwatorzy

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

ROCZNICA BLOGA i KONKURS

Minął rok  od mojego blogowania i z przykrością muszę stwierdzić że nie za wiele się tutaj działo. Wiadmo że można tłumaczyć się brakiem czasu i  czymś tam jeszcze, ale z mojego lalowego hobby jak narazie nie zamierzam rezygnować. Żeby zrekompensować moim czytelnikom oraz wszystkim wielbicielom lalek czas posuchy na moim blogu, pragnę z ogromną przyjemnością ogłosić konkurs.  Ponieważ jestem duszą artystyczną, celem konkursu są prace o dowolnej technice. Może to być malarstwo, rysunek a nawet fotografia. Oczywiście tematem jest Barbie (może być też inna lalka). Najważniejsze jest to, aby praca była oryginalna, niepowtarzalna i z ciekawym pomysłem, nie chodzi mi o wielkie talenty i nie wiadomo jakie arcydzieła. Musi być to coś co mnie chwyci za serce :-) Prace możecie przesyłać do 20 sierpnia w formacie jpg. na adres : nikamoni@interia.pl.  Wyniki zostaną ogłoszone 22 sierpnia.
Teraz o nagrodach.  Nagrodą za 1 miejsce jest:

My first barbie - wersja ze zginanymi nogami


Nagroda za 2 miejsce:

My first barbie - wersja ze sztywnymi nogami

Nagroda pocieszenia z 3 miejsce to katalogi Barbie.



Wszystkich blogowiczów serdecznie zapraszam do konkursu. Przy załączonej pracy proszę również wpisać w mailu link do swojego bloga. Powodzenia!!!






8 komentarzy:

  1. Liczy się jakość a nie ilość wpisów! to, co zaprezentowałaś ma ogromną wartość dla ludzi, którzy intersują się loem i historią lalek! Tak trzymać i sto lat lalkowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, tak będę trzymać :-)

      Usuń
  2. Życzę Ci dalszych, wspaniałych lat lalkowania i pisania tak fajnych i ciekawych postów, jak dotychczas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do życzeń i komentarzy już wcześniej wygłoszonych – tu jakość się liczy :D do konkursu mam wielką ochotę dołączyć, tylko u mnie jest więcej chęci niż działania, zazwyczaj z braku czasu. Ale na szczęście termin nie jest aż taki bliski :)

    OdpowiedzUsuń